Internet jako prostředek komunikace a propagace firem

Název práce: Internet ako prostriedok komunikácie a propagácie firiem
Autor(ka) práce: Vongrejová, Alena
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Topolová, Ivana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom tejto bakalárskej práce bola schopnosť praktického využitia teoretických poznatkov o tvorbe webovej stránky na konkrétnu firmu. Práca je zložená z troch kapitol. Prvá kapitola vymedzuje pojem internetová komunikácia a konkrétnejšie rozoberá jej jednotlivé súčasti. Jej druhá časť sa zaoberá vývojom internetovej komunikácie a históriou Internetu až po súčasnosť. Druhá kapitola sumarizuje informácie získané o tvorbe internetových stránok a technológiách pri nich použitých. Predkladá tiež kompletný proces návrhu a realizácie internetovej stránky firmy. V tretej kapitole je prakticky spracovaný proces tvorby webovej stránky vybranej firmy s jeho hodnotením a odporúčanými zmenami zo strany autora. Záver obsahuje zhodnotenie celej práce a vlastný názor autora na danú problematiku.
Klíčová slova: marketingová komunikácia; internetová komunikácia; Internet; webová stránka
Název práce: Internet jako prostředek komunikace a propagace firem
Autor(ka) práce: Vongrejová, Alena
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Topolová, Ivana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce byla schopnost praktického využití teoretických poznatků o tvorbě webové stránky na konkrétní firmu. Práce je složena ze tří kapitol. První kapitola vymezuje pojem internetová komunikace a konkrétněji rozebírá její jednotlivé součásti. Její druhá část se zabývá vývojem internetové komunikace a historií Internetu až po současnost. Druhá kapitola shrnuje informace získané o tvorbě internetových stránek a technologiích při nich použitých. Předkládá také kompletní proces návrhu a realizace internetové stránky firmy. Ve třetí kapitole je prakticky zpracován proces tvorby webové stránky vybrané firmy s jeho hodnocením a doporučenými změnami ze strany autora. Závěr obsahuje zhodnocení celé práce a vlastní názor autora na danou problematiku.
Klíčová slova: Internet; marketingová komunikace; webová stránka; internetová komunikace
Název práce: Intenet as a means of communication and advertising firms
Autor(ka) práce: Vongrejová, Alena
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Topolová, Ivana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of the bachelor thesis was the practical ability to use emphirical datas about web page design and their application on chosen company. The thesis is divided into three chapters. The first chapter explains the concept of the internet communication and analyzes all its parts in detail. The second section deals with the evolution of the internet communication and the history of the Internet till the present days. The second chapter sums all the obtained information and technologies used in the process of company's web page design. The third chapter contains practical web page creation of the chosen company with the evaluation and author's recommendations. The conclusion evaluates the entire thesis and includes the author's opinion.
Klíčová slova: Marketing Communications; web page; Internet communication; Internet

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 1. 2010
Datum podání práce: 15. 6. 2010
Datum obhajoby: 24. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/24231/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: