Elektronický obchod v SR

Název práce: Elektronický obchod v SR
Autor(ka) práce: Zelenayová, Petra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Topolová, Ivana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom tejto bakalárskej práce bolo vymedziť a analyzovať pojem elektronický obchod, konkrétnejšie jednu z jeho zložiek tzv. e-shop a následná aplikácia na vybranú firmu. Práca je rozdelená do troch kapitol. Teoretická časť je tvorená dvomi sekciami. Prvá kapitola charakterizuje pojem internet a s ním spojené činnosti, ako i analyzuje jeho vývoj, klady a zápory. Elektronický obchod je témou druhej kapitoly. Pojem je vymedzený všeobecne a následne sú rozpracované aj jeho jednotlivé formy. Zahŕňa pozitíva ako aj určité negatíva, ktoré so sebou obchodovanie na internete prináša. Praktická časť bakalárskej práce pojednáva všeobecne o e-shope a je rozšírená o konkrétny príklad. V závere bakalárskej práce je zosumarizovanie zistených poznatok a možné odporúčania pre firmy uvažujúce o internetovom predaji.
Klíčová slova: internet; e-shop; elektronický obchod
Název práce: Elektronický obchod v SR
Autor(ka) práce: Zelenayová, Petra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Topolová, Ivana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce bylo vymezení a analýza pojmu elektronický obchod konkrétněji jednu z jeho složek tzv. e-shop a následná aplikace na vybranou firmu. Práce je rozdělena do troch kapitol. Teoretická část je tvořena dvěma sekcemi. První kapitola charakterizuje pojem internet a s ním spojený činnosti, jako i analyzuje jeho vývoj, klady a zápory. Elektronický obchod je tématem druhý kapitoly. Pojem je vymezený všeobecně a následně jsou rozpracovány i jeho jednotlivé formy. Zahrnuje pozitiva jako i určité negativa, které sebou obchodování na internetu přináší. Praktická část bakalářské práce pojednává všeobecně o e-shope a je rozšířená o konkrétní příklad. V závěre je sumarizace zjištěných poznatků a možné doporučení pro firmy, které uvažují o internetovém prodeji.
Klíčová slova: internet; e-shop; elektronický obchod
Název práce: Electronic business in Slovakia
Autor(ka) práce: Zelenayová, Petra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Topolová, Ivana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of the bachelor thesis was to specify and analyze the concept of electronic business, specially the one part of it- e-shop, which includes application to the chosen company. The thesis is divided into three chapters. The theoretical part consists of two sections. First chapter characterize the concept of the Internet and all activities connected with its. Also analyzes pros and cons and the development of the Internet. Electronic business is main topic of the second chapter. First the concept of e-business is discussed in general and then all his forms are specified. The chapter consists of positive and negative sides that are brought by electronic business. The practical part deals with concept of e-shop in overall, as well is extended of concrete example. The conclusion is summing up all gained information and offer some solution and possibilities for the companies, which are in position to introduce e-shop to their business philosophy.
Klíčová slova: electronic business; e-shop; Internet

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 1. 2010
Datum podání práce: 15. 6. 2010
Datum obhajoby: 24. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/24227/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: