Internet jako prostředek komunikace a propagace firem

Název práce: Internet jako prostředek komunikace a propagace firem
Autor(ka) práce: Tichopádová, Eva
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Topolová, Ivana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Internet je považován za významný přínos v historii rozvoje lidstva. Vytváří nejen určitý "prostor", kde lidé komunikují, dovídají se informace, ale slouží také jako prezentace firmám. Pro firmy již není nejdůležitější, aby se orientovaly na trhu, musí se také zviditelnit na internetu. Cílem této bakalářské práce je posouzení možností marketingu na internetu, neboť jeho výhod a nezbytností si je vědom každý dobrý manažer, který chce udržet krok s konkurencí. Práce je rozdělena na 2 hlavní části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o významu internetu v rámci marketingu, marketingovém mixu a komunikačním mixu na internetu. Na základě teoretických poznatků je druhá část zaměřena na praktickou aplikaci a představuje možný návrh marketingových aktivit na internetu v určité firmě v budoucnosti.
Klíčová slova: marketing; cestovní kancelář; marketingový mix; internetový marketing
Název práce: Internet as a means of communication and promoting companies
Autor(ka) práce: Tichopádová, Eva
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Topolová, Ivana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Internet is considered to be an enormous contribution in the human history. It does not mean only a certain "space", where people communicate, gain knowledge, but it also serves as an advertising space for companies. It is no longer important for companies to be able to orientate themselves purely on the market but also on the Internet. The goal of this thesis is an assessment of the options of internet marketing, because every good manager, who wants to keep pace with competition, realizes its advantages and necessities. The thesis is divided into 2 parts: theoretical and practical part. Theoretical one deals with the importance of the Internet in terms of marketing, marketing mix and communication mix on the Internet. The second part is focused on the practical application on the basis of the theoretical knowledge and represents a potential concept of marketing activities in the certain company into the future.
Klíčová slova: travel agency; internet marketing; marketing; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 1. 2010
Datum podání práce: 30. 6. 2010
Datum obhajoby: 24. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/24034/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: