Nová média a jejich uplatnění v osvětových kampaních

Název práce: Nová média a jejich uplatnění v osvětových kampaních
Autor(ka) práce: Jurašková, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Svátek, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce "Nová média a jejich uplatnění v osvětových kampaních" je formulace zásad a doporučení pro využívání nových médií v osvětových kampaních. V této práci jsou použity metody analýzy a syntézy. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá novými médii z pohledu marketingové komunikace. Druhá kapitola se zaměřuje především na definování sociálního marketingu a osvětových kampaní. Kapitola třetí se zabývá analýzou čtyř osvětových kampaní, u kterých byla využita nová média. Čtvrtá kapitola předkládá zásady a doporučení pro efektivnější využití nových médií v osvětových kampaních. Respektování těchto zásad a doporučení má napomoci k budoucímu efektivnějšímu využití nových médií.
Klíčová slova: zásady a doporučení; sociální marketing; osvětové kampaně; nová média
Název práce: New Media and Their Use in Public Awareness Campains
Autor(ka) práce: Jurašková, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Svátek, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the diploma thesis "New media and their use in public awareness campaigns" is to formulate guidelines and recommendations for the use of new media in awareness campaigns. The the methods of analysis and synthesis are used in this thesis. The thesis is divided into four chapters. The first chapter deals with new media in terms of marketing communications. The second chapter focuses on the definition of social marketing and public awareness campaigns. The third chapter deals with the analysis of four public awareness campaigns that have been used new media. The fourth chapter presents the principles and recommendations for more effective use of new media in public awareness campaigns. Respect for these principles and recommendations shoult help to future effective use of new media.
Klíčová slova: social marketing; new media; public awareness campaigns; principles and recommendations

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 12. 2009
Datum podání práce: 15. 5. 2010
Datum obhajoby: 24. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23937/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: