Analýza strategie klientského centra (na příkladu konkrétní firmy)

Název práce: Analýza strategie klientského centra (na příkladu konkrétní firmy)
Autor(ka) práce: Stankovský, Jakub
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem mé práce je popsat a zhodnotit strategii malého klientského centra vybrané leasingové společnosti na českém trhu. Práce je zaměřena především na strategii orientovanou na zákazníky a monitorování spokojenosti zákazníků s klientským centrem pomocí indexu spokojenosti. V práci se také snažím vyzdvihnout důležitost strategie v péči o zákazníky a velký potenciál pro efektivnost a další rozvoj této oblasti.
Klíčová slova: strategie orientovaná na zákazníka; klientské centrum; spokojenost zákazníků
Název práce: The strategy of customer centre
Autor(ka) práce: Stankovský, Jakub
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of my bachelor thesis is the description and the analysis of the customer centre in a selected leasing company. The thesis appreciates the strategy focused on the customer. I tried to describe the importance of strategy in communication with customers and present the customer satisfaction index.
Klíčová slova: customer satisfaction index; customer centre; strategy focused on the customer

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 10. 2009
Datum podání práce: 1. 6. 2010
Datum obhajoby: 24. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21955/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: