Virální marketing

Název práce: Virální marketing
Autor(ka) práce: Česalová, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Bursíková, Marcela
Oponenti práce: Haas, Robert
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá virálním marketingem jako jednou ze složek komunikačního mixu na internetu. Představuje virální marketing i jako metodou kultivace návštěvnosti. V praktické části analyzuje některé uskutečněné virální kampaně. Shrnuje obecný postup při přípravě a realizaci virálních kampaní.
Klíčová slova: internetový marketing; kultivace návštěvnosti; virový marketing; virální marketing
Název práce: Viral marketing
Autor(ka) práce: Česalová, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Bursíková, Marcela
Oponenti práce: Haas, Robert
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 5. 2007
Datum podání práce: 2. 5. 2007
Datum obhajoby: 5. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5156/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: