Nové přístupy a trendy v marketingu

Název práce: Nové přístupy a trendy v marketingu
Autor(ka) práce: Jirsa, Prokop
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zaměřije převážně na nové přístupy na internetu s ohledem na velmi dynamický vývoj sociálních sítí a chování lidí na internetu v posledním desetiletí obecně
Klíčová slova: Facebook; Marketing; Nové přístupy
Název práce: New marketing aproaches with focus on changing view of traditional marketin
Autor(ka) práce: Jirsa, Prokop
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This work is focused on finding new marketing aproaches on new dynamically evolving medium - internet
Klíčová slova: Ethics; New aproaches; Facebook

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 3. 2010
Datum podání práce: 30. 5. 2010
Datum obhajoby: 23. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25462/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: