Segmentace trhu jogurtů

Název práce: Segmentace trhu jogurtů
Autor(ka) práce: Nováková, Martina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Semrád, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je odhalit segmenty na českém trhu jogurtů. Práce obsahuje charakteristiku produktu a jednotlivých tržních subjektů. Data jsou zpracována na základě primárních dat (dotazníkové šetření). Práce obsahuje primární analýzu, křížovou a shlukovou analýzu. Výsledkem je charakteristika jednotlivých segmentů včetně marketingového doporučení.
Klíčová slova: tvorba segmentů; shluková analýza; dotazníkové šetření; marketingový výzkum; Segmentace
Název práce: Yoghurt market segmentation
Autor(ka) práce: Nováková, Martina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Semrád, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 5. 2007
Datum podání práce: 3. 5. 2007
Datum obhajoby: 12. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5165/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: