Marketingový mix zájmového sdružení v cykloturistice

Název práce: Marketingový mix zájmového sdružení v cykloturistice
Autor(ka) práce: Březík, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Vosol, Leoš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu zájmového sdružení Cyklo Klub Kučera Znojmo, které poskytuje služby svým členům, obchodním společnostem a samosprávným jednotkám. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První se zabývá teoretickou stránkou marketingu a marketingového mixu, druhé se věnuje Cyklo Klubu Kučera Znojmo a jeho veškerým obchodním a neziskovým aktivitám. Značná část práce je věnována marketingové komunikaci a komunikačním kanálům. V závěru práce jsou zhodnoceny dosavadní marketingové aktivity a jsou přidány i návrhy na změnu a zlepšení.
Klíčová slova: komunikační kanály; Místa první a technické pomoci; neziskový prostor; cykloturistika; marketingová komunikace; marketingový mix; cyklistická lékárnička; otevírací ceremoniál
Název práce: Marketing mix of civic association active in cycloturism
Autor(ka) práce: Březík, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Vosol, Leoš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis focuses on the evaluation of the marketing mix of the civic association Cyklo Klub Kučera Znojmo, which provides services for its members, companies and authorities. The thesis is divided into two basic parts. The first part refers about marketing and marketing mix in a theoretical way, the second part describes the Cyklo Klub Kučera Znojmo itself together with its commercial and non-profit activities. The thesis focuses mainly on the marketing communication and communication channels. The current marketing activities of the Cyklo Klub Kučera Znojmo are evaluated in the end of the thesis together with possible improvements for the marketing communication.
Klíčová slova: Places of medical and technical help; first-aid-kit for cyclists; cycloturism; opening ceremony; NGOs; communication channels; marketing communication; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 10. 2009
Datum podání práce: 30. 4. 2010
Datum obhajoby: 23. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22018/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: