Využití komerčních komunikací při podpoře značky Tatranky Opavia

Název práce: Využití komerčních komunikací při podpoře značky Tatranky Opavia
Autor(ka) práce: Zelenková, Markéta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Puchýř, Milan
Oponenti práce: Kopřiva, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce bylo popsat různé druhy komerčních komunikací a možnosti jejich využití při podpoře značky Tatranky Opavia. Konkrétně zde bylo pojednáno o reklamě, Public Relations, sponzoringu, podopře prodeje a direct mailu. Ve druhé části byly zanalyzovány kampaně, které již na Tatrankách proběhly, konkrétně v létě roku 2005 kampaň \"60 let společně na cestách\" a kampaň z roku 2006 \"Pomůžete nám zpátky do přírody?\". Na základě této analýzy a zhodnocení úspěšnosti byl navržen směr kampaní do budoucna.
Klíčová slova: Opavia; Tatranky; Public Relations; podpora prodeje; reklama; marketingová komunikace; Komerční komunikace

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 5. 2007
Datum podání práce: 3. 5. 2007
Datum obhajoby: 5. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5173/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: