Marketing Google, Microsoft a Apple

Název práce: Marketing Google, Microsoft a Apple
Autor(ka) práce: Hlavatá, Kristina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Kozler, Miloslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je podat komplexní přehled o situaci těchto společností působících v IT sektoru. V práci bude provedena obecná analýza vývoje marketingu firem Google, Mircosoft a Apple. Zároveň zde bude poskytnut náhled ekonomického vývoje uvedených firem, který bude analyzován prostřednictvím elektronických informačních zdrojů. V kapitole s názvem Průzkum této práce jsou uvedeny výsledky vlastního průzkumu v rámci zvolené cílové skupiny, která hodnotí dotazníkovou formou následující parametry, jako je: logo firmy, produkty, služby, atd. Závěr této práce je věnován oblasti podpůrných a neziskových projektů výše uvedených společností.
Klíčová slova: IT sektor, akcie,trhy; průzkum, projekty,swot; marketing google,apple,microsoft
Název práce: Marketing Google.Apple,Microsoft
Autor(ka) práce: Hlavatá, Kristina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Kozler, Miloslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal is to bring a comprehensive overview of the situation of these companies in the IT sector. The work will be carried out general analysis of the evolution of marketing companies Google, Apple and Mircosoft. At the same time there will be a preview provided by the companies in economic development, which will be analyzed by means of electronic information resources. In the chapter entitled as A survey of this work are presented results of a survey in the chosen target group, which assesses the form of a questionnaire the following parameters such as: company logo, products, services, etc. The end of this work will be dedicated to supporting non-profit projects and companies mentioned above.
Klíčová slova: survey,projects,swot; IT sector,share,markets; marketing google,apple,microsoft

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 11. 2009
Datum podání práce: 10. 5. 2010
Datum obhajoby: 21. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23196/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: