Marketingová komunikace galerií, srovnání Prahy a Vídně

Název práce: Marketingová komunikace galerií, srovnání Prahy a Vídně
Autor(ka) práce: Černá, Karolína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Tyslová, Irena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je potvrzení hypotézy:"Marketingová komunikace pražských a vídeňských galerií má podobné rysy díky společnému vývoji, ale marketingová komunikace je celkově kvalitnější ve Vídni." Tuto hypotézu se pomocí porovnávání různých forem marketingové komunikace galerií v obou městech podařilo potvrdit.
Klíčová slova: Vídeň; marketingová komunikace; galerie
Název práce: Marketing communication of galleries, comparing Prague and Wien
Autor(ka) práce: Černá, Karolína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Tyslová, Irena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this paper is to confirm a hypothesis:"Marketing communication of galleries in Prague and Wien has similar features becouse of their common development, but marketing communication in Wien has higher quality". This hypothesis was confirmed by comparation of different forms of marketing communication in both cities.
Klíčová slova: gallery; marketing communication; Wien

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 11. 2009
Datum podání práce: 30. 6. 2010
Datum obhajoby: 21. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23062/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: