Porovnání systémů na správu požadavků

Název práce: Porovnání systémů na správu požadavků
Autor(ka) práce: Horáček, Marek
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pavlíček, Luboš
Oponenti práce: Chocholatý, Drahomír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je popsat a porovnat 4 systémy na správu požadavků v oblasti informačních a komunikačních technologií. Čtenář se postupně dozví, jakého charakteru mohou požadavky nabývat a jaký je proces jejich řešení. Dále budou popsány 4 vybrané systémy, které budou hodnoceny podle předem definovaných kritérií, která budou na závěr vyhodnocena multikriteriálním hodnocením.
Klíčová slova: správa požadavků; požadavek; help desk; service desk
Název práce: Porovnání systémů na správu požadavků
Autor(ka) práce: Horáček, Marek
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pavlíček, Luboš
Oponenti práce: Chocholatý, Drahomír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to compare four trouble ticket systems in the field of information and communication technologies. The reader will step by step learn what requirements can appear and what processes are applied to solve them. Further, four selected systems will be described and evaluated based on pre-defined single critera and at the end, the systems will be evalutaed on the multicriterial basis.
Klíčová slova: help desk; service desk; incident management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 10. 2009
Datum podání práce: 1. 12. 2009
Datum obhajoby: 24. 8. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21793/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: