Nová média v komunitní komunikaci

Název práce: Nová média v komunitní komunikaci
Autor(ka) práce: Šedivý, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Pavlíček, Antonín
Oponenti práce: Matuštík, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Úvodní část práce se zabývá v současnosti probíhající změnou společenského komunikačního paradigmatu. Je zde čtenáři poskytnut teoretický úvod rozebírající nová média, koncept webu 2.0 a fenomén sociálních sítí. Dále se autor zabývá možnostmi integrace jednotlivých služeb webu 2.0 a s tím spojenými otázkami bezpečnosti a soukromí, legislativy a otevřenosti takového systému. V druhé části práce je popsán reálný případ virtualizace komunity soustředěné okolo klubu dětí a mládeže. Autor prezentuje analýzu cílových skupin komunikace ve zkoumané komunitě a jednotlivé druhy používaných sdělení. Dále je popsán probíhající projekt spuštění webového portálu složeného ze služeb webu 2.0, dílčí výsledky pilotního provozu tohoto řešení a navržen plán dalších etap integrace.
Klíčová slova: komunita; nezisková organizace; marketing; komunikace; publikace; integrace služeb; sociální síť; web 2.0; internet; Nová média
Název práce: New Media in Communication within Communities
Autor(ka) práce: Šedivý, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Pavlíček, Antonín
Oponenti práce: Matuštík, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Opening part of this paper is dedicated to the ongoing shift in social communication paradigm. An introduction to the subject of new media, web 2.0 concepts and social network sites phenomenon is followed by a discussion of integration possibilities of particular web 2.0 services. Some concerns about privacy, security, legislative framework and general openness of such system are discussed afterwards. A real case study of community virtualization process is introduced in the second part of this thesis. The case takes place in community of local non-profit club of youth and children. First, it is carried out an analysis of the communication receiver groups and the message types. We also describe the ongoing project of launching a new web site (made from several integrated web 2.0 services) and partial results of pilot implementation. Finally, the plan of the next integration steps is designed.
Klíčová slova: community; non-profit organization; marketing; publishing; communication; service integration; web 2.0; internet; new media; social networks

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 2. 2010
Datum podání práce: 15. 6. 2010
Datum obhajoby: 31. 8. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25496/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: