Brand management vybrané značky

Název práce: Brand management vybrané značky
Autor(ka) práce: Schejbalová, Lenka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Příhodová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá tématem brand managementu, konkrétně řízením značky při rozšíření výrobkové řady. Vybranou značkou, na kterou je proces brand managementu prakticky aplikován, je Maybelline New York, spotřební kosmetická značka náležící do portfolia firmy L'Oréal. Cílem práce je navrhnout a popsat proces řízení této značky při extenzi na trh parfémů. Praktická část zahrnuje sekundární výzkum (analýza současného řízení značky Maybelline New York a analýza trhu parfémů) a primární výzkum (zaměřený na chování cílové skupiny na trhu parfémů a na znalost a postoje ke značce Maybelline New York). Na bázi zjištěných informací je poté rozhodnuto o vhodnosti extenze značky na trh parfémů a je navržen a popsán model pro její řízení na tomto trhu včetně stanovení vize, identity a positiongu značky a navržení komunikační strategie.
Klíčová slova: trh parfémů; Maybelline New York; brand management; značka
Název práce: Brand management- The process of managing the brand Maybelline New York in the fragrance market
Autor(ka) práce: Schejbalová, Lenka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Příhodová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Thesis deals with the topic of brand management, specifically brand management of the product line extension. The selected brand for the practical application of the process of brand management is Maybelline New York, consumer cosmetic brand belonging to the company's portfolio of L'Oréal. The goal is to design and describe the process of management of this selected brand for the extension in the fragrance market. The practical part includes desk research (analysis of contemporary brand management of Maybelline New York and fragrance market analysis) and primary research (focusing on the behavior of target group on the fragrance market and their knowledge and attitudes to this brand. Based on the information gathered by the research the appropriateness of brand extensions on fragrance market is determined and a model for the brand management on this market is designed and described, including setting the brand vision, brand identity, positioning and communication strategy.
Klíčová slova: fragrance market; Maybelline New York; brand; brand management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 12. 2009
Datum podání práce: 30. 6. 2010
Datum obhajoby: 30. 8. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23596/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: