Fashion merchandising a jeho aplikace ve vybrané firmě

Název práce: Fashion merchandising a jeho aplikace ve vybrané firmě
Autor(ka) práce: Bechiňová, Markéta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část je věnována teoretickému vymezení fashion merchandisingu, včetně dalších podoblastí, jako jsou visual merchandising, senzorický merchandising a další prvky nákupní atmosféry. Druhá část se pak zabývá popisem praktické aplikace těchto principů ve vybrané prodejní jednotce, která je součástí mezinárodního řetězce prodejen dámských oděvů.
Klíčová slova: fashion merchandising; nákupní atmosféra; visual merchandising
Název práce: Fashion merchandising and its practical application
Autor(ka) práce: Bechiňová, Markéta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis is divided into two parts. The firts part deals with theoretical description of fashion merchandising, including specification of visual merchandising, sensoring merchandising and other aspects of shopping environment. The second part is dedicated to description of practical application of those principles in a selected shop of an international fashion retailer.
Klíčová slova: visual merchandising; fashion merchandising; shopping atmosphere

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 11. 2009
Datum podání práce: 1. 6. 2010
Datum obhajoby: 30. 8. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22886/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: