Efektivita komunikace v místě prodeje

Název práce: Efektivita komunikace v místě prodeje
Autor(ka) práce: Kurzawa, Ondřej
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Jesenský, Daniel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zaobírá komunikací se zákazníkem v místě prodeje. Jejím cílem je využít současné teoretické přístupy ke zkoumané oblasti za účelem navrhnutí konkrétního řešení pro zvýšení efektivity komunikace dermokosmetických produktů v lékárnách.
Klíčová slova: dermokosmetika; lékárna; point of purchase (POP); point of sale (POS); vizuální merchandising; in-store komunikace; shopper marketing; plánogram; marketingová komunikace; místo prodeje
Název práce: Communication Effectiveness at Point of Sale
Autor(ka) práce: Kurzawa, Ondřej
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Jesenský, Daniel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This master thesis deals with possibilities for addressing customers at point of sale. Its objective is to apply current theoretical approaches to the field of research in order to design a concrete solution for increase of communication effectiveness of dermo-cosmetics products at pharmacies.
Klíčová slova: pharmacy; shopper marketing; marketing communication; planogram; dermo-cosmetics; point of purchase (POP); point of sale (POS); in-store communication; visual merchandising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 5. 2010
Datum podání práce: 20. 1. 2011
Datum obhajoby: 9. 2. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26612/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: