Výzkum korporátní identity vybraných hotelů v Praze

Název práce: Výzkum korporátní identity vybraných hotelů v Praze
Autor(ka) práce: Minařík, Roman
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Kučera, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem této diplomové práce je popsat základní prvky korporátních identit vybraných hotelů v Praze a dále pak formou marketingového výzkumu zjistit, zda zákazníci (klientela hotelu) vnímají vůbec korporátní identitu jako takovou, jaké její jednotlivé prvky na ně působí nejvíce a zda je korporátní identita hotelu nějakým způsobem ovlivňuje při nákupním rozhodování.
Klíčová slova: hotely; marketingový výzkum; korporátní identita
Název práce: Research on corporate identity of selected hotels in Prague
Autor(ka) práce: Minařík, Roman
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Kučera, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main objective of this thesis is to describe the basic elements of corporate identities of selected hotels in Prague and then to find out (by the marketing research) whether the hotel customers (their clients) even notice their corporate identities (their elements) and whether their purchasing decision makings can be influenced by them.
Klíčová slova: market research; corporate identity; hotel industry

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 5. 2010
Datum podání práce: 30. 8. 2010
Datum obhajoby: 9. 2. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26440/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: