Strategické řízení značky Signal

Název práce: Strategické řízení značky Signal
Autor(ka) práce: Allushi, Amis
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Mrázková, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingové strategie značky Signal ve srovnání s jejími konkurenty. Popisuje současný vývoj značky, především v letech 2009 a 2010. Identifikuje případné úspěchy či neúspěchy a navrhuje doporučení pro marketingovou strategii na příští roky.
Klíčová slova: analýza konkurence; podpora prodeje; trh zubní hygieny; budování značky
Název práce: Strategic brand building of Signal
Autor(ka) práce: Allushi, Amis
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Mrázková, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis is focused on strategic brand building of brand Signal. A complex research of all important issues has been made. It is an overall overview of oral care market in CZ, set up Signal status in this market.
Klíčová slova: in-store promotions; trade marketing; oral care; brand building

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 2. 2010
Datum podání práce: 15. 8. 2010
Datum obhajoby: 9. 2. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/24665/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: