Optimalizace a propagace webové prezentace na Internetu

Název práce: Optimalizace a propagace webové prezentace na Internetu
Autor(ka) práce: Šetek, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Molnár, Zdeněk
Oponenti práce: Svoboda, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřena na komplexní pojetí optimalizace pro vyhledávače (SEO) webových prezentací a následně jejich propagací reklamními kampaněmi založenými na systému pay-per-click (PPC). V práci jsou prezentovány teoretické poznatky získané z odborných zdrojů, především však praktické zkušenosti autora. Cílem práce je analyzovat metody a postupy dostupné pro oblast optimalizace webové prezentace následované efektivní propagací. K dosažení stanovených cílů je diplomová práce rozdělena na tři hlavní relativně samostatné části: seznámení se s problematikou, analýza jednotlivých metod a postupů optimalizace webové prezentace a výzkum efektivnosti dostupných PPC systémů v České republice. Hlavním přínosem diplomové práce je zmíněný výzkum týkající se analýzy a porovnání efektivity PPC systémů.
Klíčová slova: efektivita PPC systémů; hodnocení webu; pay-per-click; přístupnost; použitelnost; marketing ve vyhledávačích; optimalizace pro vyhledávače
Název práce: Optimalization and Promotion of Web Presentation via Internet
Autor(ka) práce: Šetek, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Molnár, Zdeněk
Oponenti práce: Svoboda, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is about complex search engine optimalization (SEO) of web presentations and its promotion within advertising campaigns which are based on pay-per-click (PPC) system. Theoretical pieces of knowledge are obtained from scientific sources, especially from the knowledge of the author (writer). The purpose of this thesis is to analyze available methods and progresses in sphere of optimalization of web presentation and its effective promotion. The thesis is separated into three main parts to achieve these goals (aims) above: introduction of problemacy, analyses of particular methods and progresses of optimalization of web presentation and research of effectiveness available PPC systems in the Czech Republic. The main contribution of the thesis is the research relevant to comparison of analyses and effectiveness of PPC systems.
Klíčová slova: efficiency of PPC systems; web rating; pay-per-click; accessability; usability; search engine marketing; search engine optimization

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 11. 2009
Datum podání práce: 30. 5. 2010
Datum obhajoby: 9. 2. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23153/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: