SEO optimalizace webových stránek

Název práce: SEO optimalizace webových stránek
Autor(ka) práce: Diblík, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Molnár, Zdeněk
Oponenti práce: Brdek, Vladimír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem této práce je tzv. search engine optimization (SEO), česky - optimalizace pro vyhledávače. Pod tímto pojmem se ukrývá celá řada aktivit, postupů a technik. S jejich využitím je možné vylepšit pozice ve vyhledávačích na relevantní klíčová slova. Teoretická část ve své první polovině čtenáře seznámí se základními fakty a statistikami. Kromě toho samozřejmě také definuje základní termíny se SEO spojené. V její druhé části je pozornost soustředěna na hlavní faktory rozhodující o úspěšnosti optimalizace. V praktické části, se nejprve věnujeme analýze námi optimalizovaného eshopu, včetně jeho konkurentů. Na základě provedené analýzy, spolu se získanými teoretickými poznatky a vlastními zkušenostmi autora, byly navrženy jednotlivé změny a doporučení, jak eshop vylepšit a dále rozvíjet. Tyto změny jsou v další části postupně implementovány. Po jejich realizaci jsou zhodnoceny dopady na návštěvnost a umístění ve vyhledávačích.
Klíčová slova: SEO; SEM; optimalizace webových stránek
Název práce: SEO web site optimization
Autor(ka) práce: Diblík, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Molnár, Zdeněk
Oponenti práce: Brdek, Vladimír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of this thesis is search engine optimization (SEO). This term covers many activities, procedures and techniques. When using SEO you can improve your position in a search engine and narrow it to so called key words. The first part of the theoretical part acquaints readers with the basic facts, statistics and defines the basic terminology. The main objective of the second part is concentrated on the main elements which affect the successes of optimalization. The practical part is dealing with analysis of the optimalized e-shop including its competitors. The changes and recommendations of improvement and development of the e-shop were suggested on the basis of the analysis, the theoretical acquirements and the experience of the author. These changes are gradually implemented in the following part of the thesis. The impact on the attendance and placement in the search engines is reviewed after the realization of the suggested above.
Klíčová slova: SEO; SEM; web site optimization

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 10. 2009
Datum podání práce: 30. 5. 2010
Datum obhajoby: 9. 2. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22166/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: