Vliv CSR na image značky

Název práce: Vplyv CSR na image značky
Autor(ka) práce: Mičáková, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Skokanová, Dagmar
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom tejto diplomovej práce je zistiť, či existuje vplyv spoločenskej zodpovednosti firiem na image značky. Konkrétne skúmam vplyv CSR firmy L'Oréal na image značky L'Oréal Paris. V teoretickom úvode predstavujem koncept CSR, popisujem podstatu značky, jej image-u, a to s konkrétnymi príkladmi z praxe pre lepšie pochopenie problematiky. Prechod medzi teoretickou a praktickou časťou vytvorila tretia kapitola venovaná stručnej charakteristike firmy L'Oréal a jej značky L'Oréal Paris. Nasledujúca praktická časť je zameraná na predstavenie spomínaného vlastného výskumu uskutočneného formou dotazníkového šetrenia, kde okrem iného využívam sémantický diferenciál a fyziognomický test. V závere práce analyzujem získané odpovede za pomoci prvotnej sumarizácie a ďalšieho zisťovania zaujímavých súvislostí. Na základe takto nadobudnutých výsledkov zodpovedám kľúčovú otázku, či vôbec existuje nejaký vplyv spoločenskej zodpovednosti L'Oréal-u na image značky L'Oréal Paris a navrhujem možnosti, ako by spoločnosť mohla prípadný pozitívny efekt CSR na značku maximálne využiť.
Klíčová slova: L´Oréal; CSR; image značky; značka; spoločenská zodpovednosť firiem
Název práce: Vliv CSR na image značky
Autor(ka) práce: Mičáková, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Skokanová, Dagmar
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jestli existuje vliv společenské odpovědnosti firem na image značky. Konkrétně zkoumám vliv CSR firmy L'Oréal na image značky L'Oréal Paris. V teoretickém úvodu představuji koncept CSR, popisuji podstatu značky, jejího image-u, a to s konkrétními příklady z praxe pro lepší pochopení problematiky. Přechod mezi teoretickou a praktickou částí vytvořila třetí kapitola věnována stručné charakteristice firmy L'Oréal a její značce L'Oréal Paris. Následující praktická část je zaměřená na představení vlastního výzkumu uskutečněného formou dotazníkového šetření, kde mimo jiné využívám sémantický diferenciál a fyziognomický test. V závěru práce analyzuji získané odpovědi za pomoci prvotní sumarizace a dalšího zjišťování zajímavých souvislostí. Na základě takhle nabytých výsledků odpovídám na klíčovou otázku, zda vůbec existuje nějaký vliv společenské odpovědnosti L'Oréal-u na image značky L'Oréal Paris a navrhuji možnosti, jak by společnost mohla případný pozitivní efekt CSR na značku maximálně využít.
Klíčová slova: L´Oréal; CSR; image značky; značka; společenská odpovědnost firem
Název práce: CSR and its impact on brand image
Autor(ka) práce: Mičáková, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Skokanová, Dagmar
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The main aim of this diploma thesis is to discover an evidence of CSR influence upon brand image. More precisely, I will attempt to explore the impact of L'Oréal corporate social responsibility on L'Oréal Paris brand image. The concept of CSR, the center of the brand and brand image are described in the introduction. For better understanding, there are also practical examples provided. Chapter number three creates a fluent connecting link between theoretical and practical part, briefly characterising company L'Oréal and brand L'Oréal Paris. Following practical part focuses on introduction of the above mentioned research, conducted in the form of questionnaire, where semantic differential and physiognomic test were used. In the conclusion we can see the result analysis that consisted of simple summarization and further dependency determination. Based on the results obtained, we are able to answer the crucial question, whether the CSR of L'Oréal influences the L'Oréal Paris brand image or not and to suggest the best way of maximizing the potential positive effect.
Klíčová slova: L´Oréal; brand image; brand; corporate social responsibility; CSR

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 2. 2010
Datum podání práce: 15. 12. 2010
Datum obhajoby: 8. 2. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25161/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: