Řízení marketingových kampaní a zvyšování jejich efektivity s využitím CRM v UniCredit Bank Czech Republic, a.s

Název práce: Řízení marketingových kampaní a zvyšování jejich efektivity s využitím CRM v UniCredit Bank Czech Republic, a.s
Autor(ka) práce: Hakavcová, Dana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Žebrák, Miroslav
Oponenti práce: Drábek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Problematika řízení vztahů se zákazníky je velice komplexní a dotýká se všech procesů v organizacích. Tato diplomová práce se zaměřuje na přínos CRM systémů pro zvyšování efektivity marketingových kampaní v retailovém segmentu UniCredit Bank Czech Republic,a. s., která je vlastněna přední evropskou finanční skupinou UniCredit Group. V práci je zmapován přístup k řízení vztahů se zákazníky a na příkladu klíčové marketingové kampaně letošního roku jsou teoretické poznatky porovnány s praktickým uplatněním v jednotlivých fázích řízení kampaně -- přípravy, realizace a vyhodnocení s využitím nástrojů CRM. Cílem je ověření znalosti zákazníkových potřeb, schopnosti systematické práce s daty při cílení kampaně, využívání informačních technologií a vyhodnocení úspěšnosti exekuce marketingové komunikace. Výstupem analytické části diplomové práce je seznam doporučení při řízení marketingových kampaní pro zvýšení efektivity a maximalizaci hodnoty pro zákazníka jako klíčového faktoru pro budování dlouhodobého vztahu mezi bankou a klientem, jež je předpokladem plnění základního cíle existence firmy -- maximalizace zisku.
Klíčová slova: Marketingová komunikace; Segmentace; UniCredit Bank; CRM; Řízení marketingových kampaní
Název práce: Management of marketing campaigns and enhancing their efficiency by using CRM in UniCredit Bank Czech Republic, a. s
Autor(ka) práce: Hakavcová, Dana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Žebrák, Miroslav
Oponenti práce: Drábek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The issue of managing customer relationship is very comprehensive and touches all processes in organizations. My diploma thesis focuses on benefits of CRM systems for improving effectiveness of marketing campaigns in retail segment of UniCredit Bank Czech Republic, a. s., a member of leading European financial institution UniCredit Group. Customer relationship management approach is analyzed on the example of a key marketing campaign that took place this year. The theoretical knowledge is compared with practical application in the different stages of the campaign management - planning, execution and evaluation by using CRM tools. The aim is to verify the current knowledge on customer needs, ability to deliver the right data to target potential clients, use of information technology for campaign management and results evaluation. As a conclusion the thesis provides a list of recommendations that should enhance efficiency of executed marketing campaigns and leverage value for the customer as a key factor for building a long-tern relationship between the bank and the client, which is a prerequisite to fulfill the basic objective of the company's existence -- profit maximization.
Klíčová slova: Segmentation; Marketing communication; CRM; UniCredit Bank; Management of marketing campaigns

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 2. 2010
Datum podání práce: 15. 8. 2010
Datum obhajoby: 2. 2. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/24990/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: