Technologické a ekonomické aspekty mezinárodního online marketingu

Název práce: Technologické a ekonomické aspekty mezinárodního online marketingu
Autor(ka) práce: Vlčko, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Raška, Ondřej
Oponenti práce: Rojek, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
S rozvojem internetu se otevřel nový podnikatelský trh s velmi nízkou bariérou vstupu. Tímto se stalo online obchodování velmi oblíbené a samozřejmě také konkurenční. Cílem této práce je popsat podnikání na internetu, zejména fázi propagace, techniky měření kampaní a jejich vyhodnocování tak, aby vedlo k pozitivním nejen finančním výsledkům. První kapitola se zabývá popisem dostupných nástrojů online propagace, technologických možností měření a následného vyhodnocování výsledků podnikatelských aktivit. V další části je pak popsán celý proces na konkrétním případu prosperující a rychle rostoucí mezinárodní společnosti Pixmac, včetně detailních popisů nastavení měřícího systému, výběru propagačních nástrojů a výpočtů návratností investic pro optimalizaci a nastavení kampaní.
Klíčová slova: propagace; vyhodnocování; měření; strategie; technologie; online marketing
Název práce: Economical and technological aspects of international online marketing
Autor(ka) práce: Vlčko, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Raška, Ondřej
Oponenti práce: Rojek, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Internet expansion opened up a new business market with a very low barrier to entry. This make online trading as very popular and competitive. The aim of this work is to describe the business on the Internet, especially the stage of promotion, campaign measurement and interpretation. The first chapter deals with the description of tools available for online promotion, technological options for the measurement and subsequent interpretation the results of business activities. The theoretic section describes the entire process on the case, prosperous and rapidly growing international company Pixmac, including detailed descriptions of setup of the analytic system, selection of promotional tools and ROI calculations for optimization and campaign settings.
Klíčová slova: advertising; analyzing; measurement; strategy; technology; online marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 6. 2010
Datum podání práce: 15. 12. 2010
Datum obhajoby: 7. 2. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26811/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: