Nastavení virtuální ekonomiky uvnitř MMOG

Název práce: Nastavení virtuální ekonomiky uvnitř MMOG
Autor(ka) práce: Husárik, Braňko
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Chlapek, Dušan
Oponenti práce: Svatoš, Oleg
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se věnuje problematice správného nastavení virtuální ekonomiky Massive Multiplayer Online Game tak, aby hra byla v této oblasti konkurenceschopná ostatním produktům na trhu. Kromě nastavení ekonomiky na konkrétním přikladu obsahuje i analýzu trhu počítačových a konzolových her, srovnání virtuální ekonomiky s reálnou a dále pak porovnání vybraných virtuálních ekonomik na základě nadefinovaných kritérií. Primárním cílem práce je vytvořit postup pro nastavení virtuální ekonomiky a jeho ověření. Dalším cílem je pak vedle vytvoření analýzy trhu her a srovnání ekonomik i demonstrace postupu výroby webové hry. Při tvorbě hry je kladen důraz na její analýzu proveditelnosti, na jejímž základě byla hra realizována, a na nastavení ekonomiky. Součástí práce je i ověření správnosti postupu tohoto nastavení podle navržených kritérií.
Klíčová slova: tvorba hry; nastavení ekonomiky; virtuální ekonomika; Massive Multiplayer Online Game; MMO; MMOG
Název práce: Setting of the virtual economy within the mmog
Autor(ka) práce: Husárik, Braňko
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Chlapek, Dušan
Oponenti práce: Svatoš, Oleg
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis is dedicated to the proper virtual economy setup of Massive Multiplayer Online Game to make the game competitive in this area to other products on the market. In addition to setting the economy on the example thesis includes a market analysis of computer and console games, comparison of virtual economy with real and comparison of the selected virtual economies based on defined criteria. The primary goal is to make a procedure for setting up the virtual economy and its verification. Another goals are the analysis of the games market, comparison of the games market economies and a demonstration of web game making. Game making is depended on its feasibility analysis, which is also included in the thesis. The work also verify the correctness of the settings according to the defined criteria.
Klíčová slova: virtual economy; game making; economy setting; MMO; MMOG; Massive Multiplayer Online Game

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 2. 2010
Datum podání práce: 15. 12. 2010
Datum obhajoby: 7. 2. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25043/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: