Podnikatelský plán. Salon krásy pro náročné

Název práce: Podnikatelský plán. Salon krásy pro náročné
Autor(ka) práce: Wallner, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Dvořáček, Jiří
Oponenti práce: Lošwk, David
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Založení či rozšíření podniku se v dnešním vysoce konkurenčním prostředí neobejde bez důkladně propracovaného podnikatelského plánu, který pomůže odhalit případné překážky vstupu na trh nebo finanční náročnost. Cílem diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu včetně všech náležitostí tak, aby byl připraven k případné realizaci a popsal všechna jeho rizika stejně jako přednosti. V první části jsou vyloženy základy problematiky tvorby podnikatelského plánu, jeho hlavní podoby a nezbytnosti. Druhá část práce přináší reálný pohled očima malé fungující firmy na možnost diverzifikovat své portfolio činnosti v oboru, který se liší od jejích dosavadních aktivit. Procesy v podniku jsou navrženy tak, aby činnost byla efektivní a aby svou koncepcí podnik zaplnil objevené místo na trhu. Ve svém plánování se podnik opírá o marketingový výzkum, který poskytuje informace pro marketingový plán. Ten je pak promítnut i do plánu finančního.
Klíčová slova: finanční plán; podnikatelský plán; investice; konkurenční výhoda; konkurence; marketingový plán; služba; produkt
Název práce: Business plan: High class salon of beauty
Autor(ka) práce: Wallner, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Dvořáček, Jiří
Oponenti práce: Lošwk, David
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Foundation and expansion of entrepreneurship without sophisticated business plan is impossible nowadays in such a competitive environment. Business plan helps to discover possible barriers of penetrating the market or financial needs. Goal of this thesis is to compile a business plan including all the requisites necessary for the possible realization. It is desirable to describe all the risks and advantages as well. In the first part of the thesis there are explanations of the main themes describing making of a business plan, its common forms and integral parts. Second part is focused to the real point of view of the small profiting company planning about the diversification of its activities to the different sector. The processes in the company are designed to be effective and progressive when applying into the new segment of market. Planning is based on marketing research which provides informations for the plan of marketing. That plan is consequently exposed to the financial plan.
Klíčová slova: investment; competitive advantage; competition; plan of marketing; financial plan; business plan; product; service

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikové ekonomiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 10. 2009
Datum podání práce: 5. 5. 2010
Datum obhajoby: 4. 2. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23933/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: