Brand management vybrané značky

Název práce: Brand management vybrané značky
Autor(ka) práce: Eisenbarthová, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Pavelková, Mária
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce analyzuje značku Maybelline New York. Maybelline patří do divize spotřebních produktů v rámci nadnárodní kosmetické společnosti L'Oréal. Nabízí produkty dekorativní kosmetiky ve čtyřech hlavních segmentech: oči, obličej, rty a nehty. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část je teoretická a je v podstatě výchozí pro ostatní kapitoly. Druhá část představuje značku Maybelline, popisuje její identitu, pozici na českém trhu dekorativní kosmetiky, konkurenci a marketingový mix. Je zde také zmíněna nová podznačka (sub-brand) MNY. Poslední část práce se zabývá výzkumem, který byl proveden na základě sekundárních a primárních dat. V závěru práce jsou shrnuty výsledky výzkumu a navržena řešení na možná zlepšení.
Klíčová slova: značka ; dekorativní kosmetika ; brand management
Název práce: Brand management of chosen brand
Autor(ka) práce: Eisenbarthová, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Pavelková, Mária
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The master thesis analyzes the brand Maybelline New York. Maybelline belongs to the mass market division of the multinational cosmetics company L'Oréal. It offers products of colour cosmetics in four main segments: eyes, face, lips and nails. The thesis is divided into three main parts. The first part is theoretical and it is actually the basis for next sections. The second part introduces the brand Maybelline, describes its identity, position on the Czech market, competition and marketing mix. There is also mentioned the new sub-brand MNY. The last part is dedicated to the research of secondary and primary data, interpretation of its results and suggestions for improvement.
Klíčová slova: brand ; brand management; colour cosmetics

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 12. 2009
Datum podání práce: 31. 5. 2010
Datum obhajoby: 3. 2. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23845/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: