Právní a etická pravidla reklamy ve zdravotnictví

Název práce: Právní a etická pravidla reklamy ve zdravotnictví
Autor(ka) práce: Kubíčková, Mária
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Boháček, Martin
Oponenti práce: Vavrečka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá problematikou regulace reklamy na léčivé přípravky a doplňky stravy. Cílem práce je posoudit, zda jsou pravidla dodržována a zda je současná rozhodovací praxe dozorových orgánů na trzích humánních léčivých přípravků a doplňků stravy dostatečná.
Klíčová slova: Státní ústav pro kontrolu léčiv; doplňky stravy; léčivé přípravky; reklama
Název práce: Legal and ethical rules on advertising in healthcare
Autor(ka) práce: Kubíčková, Mária
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Boháček, Martin
Oponenti práce: Vavrečka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This work deals with the regulation of advertising of drugs and food supplements. The goal is to assess whether the rules are complied with and whether the current decision-making practice of supervisory authorities in the markets for medicinal and nutritional supplements sufficient.
Klíčová slova: food supplements; drugs; advertising; pharnaceuticals

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra podnikového a evropského práva

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 7. 2009
Datum podání práce: 15. 12. 2009
Datum obhajoby: 2. 2. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21229/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: