Marketing na sociálních sítích

Název práce: Marketing na sociálních sítích
Autor(ka) práce: Havránek, Václav
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá marketingem a budováním komunit na sociálních sítích a to s důrazem na síť Facebook. Jejím cílem je představit možnosti využití sociálních sítí v marketingu se zaměřením na budování komunit, analyzovat možnosti využití sociální sítě Facebook pro konkrétní případ internetového portálu, formulovat návrhy a doporučení pro práci a nakonec vyhodnotit realizované aktivity. Zpočátku autor sociální sítě vymezuje, věnuje se jejich historickému vývoji, rozebírá jejich základní druhy a popisuje nejznámější světové i české služby. Dále se práce věnuje marketingovým možnostem sociálních sítí a především síti Facebook, na které je aplikovaná praktická část práce. V té je popsaný a vyhodnocený konkrétní případ budování facebookové komunity internetového portálu Marketing Journal.
Klíčová slova: budování komunity; sociální sítě; Social Media Marketing; Facebook; internetový marketing; sociální media
Název práce: Social media marketing
Autor(ka) práce: Havránek, Václav
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This master's thesis deals with marketing and building communities on social networks with an emphasis on Facebook. Its purpose is to present the possibilities utilization of social networks in marketing with a focus on building communities. The thesis analyze the possibilities of using social network Facebook for the specific case of an internet portal then formulate proposals and recommendations for work and then evaluate the implemented activities. At first, the author defines the social network, attends to their historical evolution, defines the types and describes the most widely known world and Czech services. Further, the master's thesis discusses a marketing potential of social networks and especially of Facebook, on which is the practical part applied. At that is described and evaluated the specific case of building a community of web site Marketing Journal.
Klíčová slova: Internet Marketing; Social Media Marketing; Social Media; Social Networking; community building; Facebook

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 1. 2010
Datum podání práce: 15. 8. 2010
Datum obhajoby: 1. 2. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26512/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: