Communication Strategy of Kenvelo

Název práce: Communication Strategy of Kenvelo
Autor(ka) práce: Plajner, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Chytková, Zuzana
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This thesis is dedicated to the problem of communication strategy in the fashion business with application on one of the fashion retailers, Kenvelo. Clothing business, or as we will refer here fashion business is together with food, transportation and communication businesses one of the most natural and essential parts of our lives. Nonetheless, fashion business is one of the most challenging and unpredictable ones, driven by many different factors and sometimes hardly comprehensive links. The main aim of the thesis is to identify the communication tools appropriate for the target group of Kenvelo, develop a new concept for communication and propose a media plan which would support this concept.
Klíčová slova: segmentation; strategy; planning; media; communications
Název práce: Communication Strategy of Kenvelo
Autor(ka) práce: Plajner, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Chytková, Zuzana
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Diplomová práce je věnována problematice komunikační strategie v módním průmyslu s aplikací na jednoho z největších maloobchodních prodejců oděvů, společnost Kenvelo. Oděvní průmysl je stejně jako potravinářský, dopravní nebo komunikačním průmyslem neodmyslitelnou součástí našeho života. Z pohledu marketingu se také jedná o jedno z nejsložitějších a nejméně předvídatelných odvětví, protože je ovlivňováno množstvím faktorů a trendů. Hlavním cílem práce je identifikovat nejvhodnější nástroje marketingové komunikace ve vztahu k cílovým skupinám a kolekci společnosti Kenvelo, navrhnout nový koncept komunikační strategie a zvolit média odpovídající potřebám tohoto nového konceptu.
Klíčová slova: plánování; segmentace; komunikace; strategie; média

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 3. 2010
Datum podání práce: 15. 9. 2010
Datum obhajoby: 1. 2. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25745/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: