Analýza marketingové činnosti Rakouské národní turistické centrály "Oesterreich Werbung"

Název práce: Analýza marketingové činnosti Rakouské národní turistické centrály "Oesterreich Werbung"
Autor(ka) práce: Rundová, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Němečková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce pojednává o analýze marketingové činnosti společnosti Österreich Werbung. Hlavní činnost této společnosti spočívá v marketingové komunikaci, jejíž jednotlivé prvky využívá k propagaci kampaní rakouských partnerů anebo své značky "Dovolená v Rakousku". Samotné analýze předchází analyticko-metodologická část, která poskytuje důležitá teoretická východiska pro zhodnocení dané analýzy a doporučení do budoucna. Ve druhé části jsou pomocí příkladů konkrétních kampaní realizovaných během roku 2010 analyzovány jednotlivé prvky komunikačního mixu s ohledem na jejich zacílení. Na základě provedené analýzy je vyhodnocen komunikační mix společnosti a jsou navržena doporučení s cílem jeho optimalizace.
Klíčová slova: marketingový komunikační mix; budování značky země; cílová skupina; positioning; targeting; segmentace
Název práce: An Analysis of the Marketing Activities of the Austrian National Tourist Office "Österreich Werbung"
Autor(ka) práce: Rundová, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Němečková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with an analysis of the marketing activities of the company "Österreich Werbung". This company is mainly concerned with marketing communication, whose single elements it uses to promote campaigns of their Austrian partners or its own brand "Holiday in Austria". The analysis is preceded by an analytical and methodological section, which provides important theoretical starting points for the evaluation of the analysis and for recommendations for the future. In the second section the single elements of communication mix with regard to the target group are analysed by means of examples of concrete campaigns in 2010. Due to the analysis carried out, the communication mix of the company is evaluated and recommendations are proposed to optimise the mix.
Klíčová slova: country brand; target group; positioning; segmentation; targeting; marketing communication mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 7. 2010
Datum podání práce: 5. 1. 2011
Datum obhajoby: 27. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27086/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: