Vybrané problémy kvantitativního výzkumu trhu a jejich srovnání (Německo-Česko)

Název práce: Vybrané problémy kvantitativního výzkumu trhu a jejich srovnání (Německo-Česko)
Autor(ka) práce: Stakharyuk, Ulyana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Bártová, Hilda
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce je věnována výzkumu trhu se zaměřením na online metodu. Popisuje náležitosti dotazníku analyzuje výhody a nevýhody této moderní metody. V práci je aplikován online konceptový test lotyšské kosmetické řady MÁDARA v ČR a Německu, je provedená podrobná analýza a srovnání výsledků testu, také navržen koncept s největším potenciálem. Analyzuje se vnímaní kosmetické řady MÁDARA a zájmů o její koupi ženami obou zemí a je určeno na kterém trhu (na českém nebo německém) je tento zájem větší.
Klíčová slova: výzkumu trhu; online konceptový test; srovnání zájmů českých a německých žen
Název práce: Selected problems of quantitative market research with a focus on an online concept test in Czech Republic and Germany and comparison of it’s the results
Autor(ka) práce: Stakharyuk, Ulyana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Bártová, Hilda
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis approaches market research with a focus on the online method. It details the online survey method and highlights its advantages and disadvantages.In the thesis an online concept test is applied for a Latvian cosmetic MÁDARA which runs in Germany and Czech Republic. The survey results are analyzed thus giving the concept with the greatest potential. It interprets the perception of cosmetic MÁDARA and interests of women in its purchase in both countries. Finally the market in which inters in buying cosmetic is higher is chosen.
Klíčová slova: market research; online concept test; comparison of interest of Czech and German women

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 7. 2010
Datum podání práce: 15. 12. 2010
Datum obhajoby: 26. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27132/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: