Strategie značky Helena Rubinstein na českém trhu

Název práce: Strategie značky Helena Rubinstein na českém trhu
Autor(ka) práce: Dušková, Lenka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Týrová, Barbora
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Téma diplomové práce jsem rozdělila do tří hlavních částí: marketing, značka a kosmetický průmysl, značka Helena Rubinstein a značka Helena Rubinstein na českém trhu. V první části práce jsem vypracovala souhrn teoretických podkladů týkajících se strategie značky. Druhá část mé práce je zaměřena na značku Helena Rubinstein v celosvětovém měřítku. Třetí část je věnována značce Helena Rubinstein na českém trhu a současným trendům na trhu selektivní kosmetiky.
Klíčová slova: luxusní kosmetika; Helena Rubinstein; strategie značky
Název práce: Strategy of the Helena Rubinstein Brand on the Czech Market
Autor(ka) práce: Dušková, Lenka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Týrová, Barbora
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of the thesis is devided into three parts. In the first part I am describing marketing and brand theoretically and cosmetics market in general. In the second part I am analyzing the strategy of the Helena Rubinstein brand worldwide. Third part concentrates on Helena Rubinstein brand on the Czech market.
Klíčová slova: luxury cosmetics; brand strategy; Helena Rubinstein

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 12. 2008
Datum podání práce: 1. 6. 2009
Datum obhajoby: 26. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17773/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: