Marketingová studie vybrané destinace - Kutná Hora

Název práce: Marketingová studie vybrané destinace - Kutná Hora
Autor(ka) práce: Čiháková, Adéla
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Petrů, Zdenka
Oponenti práce: Indrová, Jarmila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou studii destinace Kutná Hora. Vymezuje základní pojmy marketingu destinace cestovního ruchu -- definuje marketingovou analýzu, segmentaci trhu, marketingovou strategii, marketingový mix a realizační plán spolu s kontrolou. Marketingová studie je prováděna v konkrétní destinaci - Kutná Hora. Po seznámení s destinací je provedena analýza prostředí destinace jak v oblasti primární nabídky tak i sekundární. Práce se zaměřuje na historický objekt Vlašský dvůr. Dále je provedena analýza návštěv jednotlivých objektů ve městě. Závěr práce shrnuje hlavní nedostatky a překážky rozvoje cestovního ruchu s nabídkou možných řešení.
Klíčová slova: Kutná Hora; marketingové prostředí; marketing destinace
Název práce: Marketing Study of Tourist Destination Kutna Hora
Autor(ka) práce: Čiháková, Adéla
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Petrů, Zdenka
Oponenti práce: Indrová, Jarmila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis is devoted to marketing study of the tourist destination Kutna Hora. It defines basic terms about destination marketing - marketing analysis, market segmentation, marketing strategy, marketing mix and implementation plan together with the control. A marketing study is concerned in the particular destination of Kutna Hora. After an introducing of a destination Kutna Hora is made an analysis of the destination background. The thesis is primarily focused on the Italian Court in Kutna Hora. Furthermore there is made an analysis of a visit rate of historical buildings in the city. The conclusion summarizes the major gaps and barriers to the development of the tourism with offering other possible solutions.
Klíčová slova: Destination Marketing; Kutna Hora; Marketing background

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 6. 2010
Datum podání práce: 3. 12. 2010
Datum obhajoby: 25. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26727/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: