Firemní filantropie jako součást konceptu Corporate Social Responsability

Název práce: Firemná filantropia ako súčasť konceptu Corporate Social Responsability
Autor(ka) práce: Čarská, Viktória
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Kováčiková, Drahuša
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca sa zaoberá problematikou firemnej filantropie a konceptu spoločenskej zodpovednosti firiem. Našim cieľom je na základe preskúmania stavu firemnej filantropie a CSR v spoločnosti SHP Harmanec, a.s. a postojov mladých ľudí do 30 rokov zistených dotazníkovým výskumom vyvodiť odporúčania na zefektívnenie firemnej filantropie v spoločnosti. Pomocou syntézy výsledkov realizovaných výskumov je vytvorený návrh komunikačných aktivít, ktoré by mohli prezentovať filantropické aktivity spoločnosti tejto cieľovej skupine. Práca je rozdelená na 9 kapitol v rámci dvoch častí. Prvá teoreticko-metodologická časť práce prehľadne sumarizuje dostupnú literatúru z oblasti firemnej filantropie a spoločenskej zodpovednosti firiem. Druhá analytická časť analyzuje spoločnosť SHP Harmanec, a.s., skúma postoje, názory a motivácie mladých ľudí do 30 rokov k otázke firemnej filantropie a spoločenskej zodpovednosti firiem a z výsledkov vyvodzuje návrh na zefektívnenie firemnej filantropie a návrh komunikačných aktivít, ktoré by mohli mladým nenásilnou formou prezentovať filantropické aktivity firmy.
Klíčová slova: Firemná filantropia.; Komunikácia filantropických aktivít.; SHP Harmanec, a.s..; Spoločenská zodpovednosť firiem.; CSR.
Název práce: Firemní filantropie jako součást konceptu Corporate Social Responsability
Autor(ka) práce: Čarská, Viktória
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Kováčiková, Drahuša
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá problematikou firemní filantropie a konceptu společenské odpovědnosti firem. Naším cílem je na základě průzkumu stavu firemní filantropie a CSR ve společnosti SHP Harmanec, a.s. a postojů mladých lidí do 30 let zjištěných dotazníkovým výzkumem vyvodit doporučení pro zefektivnění firemní filantropie ve společnosti. Pomocí syntézy výsledků realizovaných výzkumů je vytvořen návrh komunikačních aktivit, které by mohly prezentovat filantropické aktivity společnosti této cílové skupině. Práce je rozdělena na 9 kapitol v rámci dvou částí. První teoreticko-metodologická část práce přehledně shrnuje dostupnou literaturu z oblasti firemní filantropie a společenské odpovědnosti firem. Druhá analytická část analyzuje společnost SHP Harmanec, a.s., zkoumá postoje, názory a motivace mladých lidí do 30 let k otázce firemní filantropie a společenské odpovědnosti firem a z výsledků vyvozuje návrh na zefektivnění firemní filantropie a návrh komunikačních aktivit, které by mohly mladým nenásilnou formou prezentovat filantropické aktivity firmy.
Klíčová slova: Firemní filantropie.; Komunikace filantropických aktivit.; CSR.; SHP Harmanec, a.s..; Společenská odpovědnost firem.
Název práce: Corporate Philantropy As a Part of the Concept of Corporate Social Responsability
Autor(ka) práce: Čarská, Viktória
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Kováčiková, Drahuša
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The thesis deals with the concept of corporate philanthropy and Corporate Social Responsibility. Our goal is to review the state of corporate philanthropy and CSR in SHP Harmanec, JSC, to explore, by a questionnaire research, the attitudes of young people to 30 years and to draw recommendations for the streamlining of corporate philanthropy in the company. Using the synthesis of the research`s results, it aims to design communication activities, which could present the philanthropic activities to this target group. The work is divided into 9 chapters in two parts. The first theoretical and methodological part summarizes available literature on corporate philanthropy and Corporate Social Responsibility. The second analytical part analyzes the company SHP Harmanec, JSC, and examines the attitudes, opinions and motivations of the young people to 30 years on the issue of corporate philanthropy and Corporate Social Responsibility. Proposal on streamlining corporate philanthropy and suggestions of the best communication activities, which could present the philanthropic activities of the company to the young, are the result.
Klíčová slova: Corporate philanthropy.; SHP Harmanec, JSC.; CSR.; Communication of the Philanthropic Activities.; Corporate Social Responsibility.

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 4. 2010
Datum podání práce: 15. 12. 2010
Datum obhajoby: 25. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26192/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: