Segmentace trhu celostátních denních periodik v ČR

Název práce: Segmentace trhu celostátních denních periodik v ČR
Autor(ka) práce: Valterová, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Němec, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce je zaměřena na mediální mix a mediální komunikaci, členění médií, charakteristiky tisku, výhody a nevýhody tisku v reklamě. Segmentace trhu celostátních denních periodik v ČR vymezuje zkoumaný trh, stanovuje významná kritéria, odkrývá segmenty, rozvíjí profily čtenářů deníků a závěrečně hodnotí segmentaci.
Klíčová slova: komunikace; média; tisk; segmentace
Název práce: Market segmentation of national periodicals in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Valterová, Lenka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Němec, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 5. 2007
Datum podání práce: 8. 5. 2007
Datum obhajoby: 19. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5268/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: