Spotřební chování klientů v oblasti relaxačních lázeňských služeb

Název práce: Spotřební chování klientů v oblasti relaxačních lázeňských služeb
Autor(ka) práce: Oplová, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mlejnková, Lena
Oponenti práce: Kondrashov, Alexey
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je rozdělena do dvou základních celků -- teoretické a praktické části. V teoretické části je vymezen rozdíl mezi klasickým a relaxačním lázeňstvím, přiblížena historie a význam lázeňství. Dále se teoretická část zabývá merketingovým šetřením jakožto součástí marketingového výzkumu. Stěžejní část diplomové práce tvoří praktická část, která popisuje marketingový výzkum spotřebního chování klientů v oblasti relaxačních lázeňských služeb. Výzkum zahrnuje vyhodnocení dotazníku, který byl pro účely práce vytvořen a který odpovídá na základní otázky týkající se spotřebního chování. Na závěr jsou shrnuty nejvýznamnější výsledky a je uvedeno praktické využití trendů.
Klíčová slova: spotřební chování; marketingový výzkum; cestovní ruch; lázeňství; relaxační lázeňské služby
Název práce: Consumer behavior in the wellness and spa services
Autor(ka) práce: Oplová, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mlejnková, Lena
Oponenti práce: Kondrashov, Alexey
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis is divided into two main parts - theoretical and practical. The theoretical part distinguishes between classic spa and wellness industry, the importance and history of the spa. Furthermore, the theoretical part deals with marketing investigation as part of marketing research. The main part of thesis is practical part, which describes marketing research of consumer behavior in wellness services provided by spa facilities. Research includes the evaluation of customer survey, which was created for the purpose of this thesis, corresponding to the basic questions regarding consumer behavior. The conclusion summarizes the main findings and defines practical usage of trends.
Klíčová slova: wellness; consumer behavior; marketing research; tourism; spa

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 3. 2010
Datum podání práce: 12. 12. 2010
Datum obhajoby: 20. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25469/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: