Analýza marketingového mixu a nabídkového portfolia ve společnosti Barum Continental, s.r.o

Název práce: Analýza marketingového mixu a nabídkového portfolia ve společnosti Barum Continental, s.r.o
Autor(ka) práce: Anderle, Jiří
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kovář, František
Oponenti práce: Peterka, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je analýza nejdůležitějších součástí marketingového mixu. Jelikož autor navazuje na svou bakalářskou práci, je zaměřena na zkoumání produktu společnosti, cenové a distribuční politiky a v neposlední řadě komunikační ho mixu a srovnání minulého stavu z roku 2008 se stavem současným a analyzuje, zda- li se firma poučila z chyb minulých k nápravě nepříznivých skutečností z roku 2008. Na závěr této práce autor je použito dotazníkového šetření k analýze nabídkového portfolia, z něhož autor vyvodil komplexní závěry těchto dvou příbuzných oblastí, které firmě Barum Continental spol. s.r.o. nabídnou možnost nestranného zhodnocení současné marketingové situace a její působení na konečné zákazníky.
Klíčová slova: Barum Continental; nabídkové portfolio; Marketingový mix
Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools in the company Barum Continental, s.r.o
Autor(ka) práce: Anderle, Jiří
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kovář, František
Oponenti práce: Peterka, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This degree work is targeted on the analysis of marketing mix tools in the company Barum Continental. At the end it would be analyse also the the portfolio of the products and their effect on the customers. From this informations the author deduced the conclusion, which could be used by the company Barum Continental to improve their current processes.
Klíčová slova: Barum Continental; tyres; Marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 1. 2009
Datum podání práce: 30. 4. 2010
Datum obhajoby: 19. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18189/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: