Využití sociální sítě Facebook pro podporu konkurenceschopnosti internetového obchodu

Název práce: Využití sociální sítě Facebook pro podporu konkurenceschopnosti internetového obchodu
Autor(ka) práce: Vejlupek, Milan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Molnár, Zdeněk
Oponenti práce: Měsíček, Libor
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářské práce se věnuje možnostem zvýšení konkurenceschopnosti internetového obchodu využitím sociální sítě Facebook. V úvodu této práce se zde popisují základní informace o internetovém marketingu, marketingové komunikaci a prostředí, kde tato komunikace probíhá. V další části práce najdete základní informace o sociálních médiích, Twitteru a Facebooku. Facebook je však podrobněji popsán až v následující kapitole, ve které také najdete informace o možnostech propagace na Facebooku, o jeho uživatelích a některých jeho funkcích a možnostech, které nabízí. V druhé polovině této práce najdete všechny důležité informace týkající se založení úspěšné firemní prezentace na Facebooku. Pokračuje návrh konkrétní firemní prezentace pro internetový obchod StreetKing.cz a následná realizace navrhovaného řešení s hodnocením dostupných výsledků. Hlavním přínosem je tato práce pro všechny marketéry, který stojí před založením své firemní prezentace na Facebook.
Klíčová slova: sociální sítě; facebook; Internetový marketing; Sociální média; Facebooková stránka
Název práce: Improving the competitiveness of ecommerce shop by using Internet social networking site Facebook
Autor(ka) práce: Vejlupek, Milan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Molnár, Zdeněk
Oponenti práce: Měsíček, Libor
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis is dedicated to enhance the competitiveness of comerce shop using the Internet social networking site Facebook. In the beginning of this thesis the basic information about Internet marketing, marketing communication and the environment where this communication takes place are described. In the next section one can find the basic information about social media, Twitter and Facebook. Facebook is described in more details in the next chapter, in which one can also find information about the options of advertising on Facebook, its users and some of its features and capabilities offered. In the second half of this thesis one can find all the relevant information related to the creation of successful corporate presentation on Facebook. The next part of the thesis describes specific plan suggestions for corporate presentation on Facebook for eshop StreetKing.cz and following implementation of the suggested solution with the evaluation of available results. The main benefit of this thesis is for all marketers who stand before the foundation of its corporate presentation on Facebook.
Klíčová slova: Facebook page; Internet marketing; Social media; Social network; Facebook

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 10. 2010
Datum podání práce: 8. 12. 2010
Datum obhajoby: 18. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28101/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: