Výzkum účinnosti inzerce v časopisu Joy

Název práce: Výzkum účinnosti inzerce v časopisu Joy
Autor(ka) práce: Murcková, Lucia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit a zhodnotit efektivnost inzerce v časopise JOY. Ve své studii se snažím o vymezení tisku vůči ostatním médiím a obhájení jeho důležitosti jako nosiče reklamy. Práce má za úkol také stanovit, jaké hodnoty může tisková inzerce nabídnout a kde jsou její slabiny. Dále chci ve své práci určit podmínky, za kterých dochází k zvýšení účinnosti reklamy, a podložit je daty z terénního šetření, která jsem získala dotazováním. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.
Klíčová slova: dotazování; marketing; marketingový výzkum trhu; tisková reklama; marketingové a komerční komunikace; JOY
Název práce: The research of effectiveness of advertising in JOY magazine
Autor(ka) práce: Murcková, Lucia
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Main aim of this bachelor's thesis is to estimate and to assess the effectiveness of advertising in JOY magazine. In my study I am trying to determine press in comparison with other medias and to advocate its importance as an advertisement carrier. The task of thesis is also to point out which values press advertisement can offer and what its minuses are. Furthermore, I want to establish conditions under which the effectiveness of press advertising is increased and support them by data coming from research. As a technique of research I used interrogation. Thesis is divided into theoretical and practical part.
Klíčová slova: advertising; press advertisement; JOY; marketing and commercial communications; marketing; polling

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 9. 2010
Datum podání práce: 31. 1. 2011
Datum obhajoby: 19. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27607/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: