Analýza marketingové komunikace značky L'Oréal Paris

Název práce: Analýza marketingovej komunikácie značky L'Oréal Paris
Autor(ka) práce: Slimáková, Miroslava
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou marketingovej komunikácie kozmetickej značky L'Oréal Paris. Cieľom je analýza komunikačných aktivít tejto značky so zameraním na reklamu a jej komunikačné účinky. Výskum na základe dotazníka skúma rozdielne vnímanie mužov a žien značky L'Oréal Paris a jej komunikačných aktivít.
Klíčová slova: marketingová komunikácia; positioning značky; značka; komunikačný mix; L'Oréal
Název práce: Analýza marketingové komunikace značky L'Oréal Paris
Autor(ka) práce: Slimáková, Miroslava
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace kosmetické značky L'Oréal Paris. Cílem je analýza komunikačních aktivit této značky se zaměřením na reklamu a její komunikační účinky. Výzkum na základě dotazníku zkoumá rozdílné vnímání mužů a žen značky L'Oréal Paris a její komunikačních aktivit.
Klíčová slova: značka; marketingová komunikace; positioning značky; L'Oréal; komunikační mix
Název práce: Analysis of marketing communications of L'Oréal Paris brand
Autor(ka) práce: Slimáková, Miroslava
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bachelor's thesis deals with analysis of marketing communications cosmetic brand L'Oréal Paris. The goal of the thesis is to analyze communication activities of L'Oréal Paris brand with focus on advertising and its communication effects. Research based on a questionnaire examines men's and women's different perceptions of L'Oréal Paris brand and its communication activities.
Klíčová slova: L'Oréal; brand positioning; brand; communication mix; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 2. 2010
Datum podání práce: 30. 1. 2011
Datum obhajoby: 18. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25117/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: