Marketing produktu Karel IV

Název práce: Marketing produktu Karel IV
Autor(ka) práce: Mikšů, Šárka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Čejka, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce s názvem Marketing produktu Karel IV. je navrhnout marketingové komunikační kanály a naznačit možnosti dalšího směřování produktu. Teoretická část se věnuje marketingovému plánu a jeho částem. V praktické části lze nalézt analýzu trhu a konkurence, popis vývoje produktu a marketingový průzkum.
Klíčová slova: marketingový průzkum; marketingová komunikace; Karel IV.
Název práce: Marketing of the product Karel IV
Autor(ka) práce: Mikšů, Šárka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Čejka, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Goal of the thesis Marketing of the product Karel IV. is to propose chanels of marketing communication and indicate possibilities of next product's development. Theoretical part is based on marketing plan and it's partition. In the practical part you can find market analysis and competing products analysis, product's evolution description and marketing research.
Klíčová slova: Karel IV.; marketing research; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 12. 2009
Datum podání práce: 8. 3. 2010
Datum obhajoby: 17. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23479/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: