Image a identita značky Quiksilver

Název práce: Image a identita značky Quiksilver
Autor(ka) práce: Simanová, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práca je zameraná na image a identitu značky Quiksilver. V teoretickej časti objasňujem rozdiel medzi jednotlivými pojmami a to ako napríklad značka, hodnota značky, jej image a identita. Zároveň popisujem aj ďalšie pojmy, ktoré s touto problematikou súvisia. V praktickej časti pristupujem k samotnej analýze vnímania značky Quiksilver na našom trhu.
Klíčová slova: identita značky; image značky; značka; Quiksilver; snowboarding
Název práce: Image a identita značky Quiksilver
Autor(ka) práce: Simanová, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práce je zaměřena na image a identitu značky Quiksilver. V teoretické části objasňuji rozdíl mezi jednotlivými pojmy a to například značka, hodnota značky, její image a identita. Zároveň popisuji i další pojmy, které s touto problematikou souvisí. V praktické části přistupuji k samotné analýze vnímání značky Quiksilver na našem trhu.
Klíčová slova: identita značky; image značky; značka; Quiksilver; snowboarding
Název práce: Brand image and identity of Quiksilver
Autor(ka) práce: Simanová, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The thesis focuses on Quiksilver brand image and identity. The theoretical part explains the differences between the concepts, for example concept of the brand, brand value, image and identity, as well as other concepts, which are related to this issue. The practical part analyses the perception of the brand on our market.
Klíčová slova: brand identity; brand image; brand; Quiksilver; snowboarding

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 10. 2010
Datum podání práce: 31. 1. 2011
Datum obhajoby: 12. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27846/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: