Aplikace marketingu na klinice plastické chirurgie v Českých Budějovicích

Název práce: Aplikace marketingu na klinice plastické chirurgie v Českých Budějovicích
Autor(ka) práce: Maříková, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Vodička, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaká jsou specifika aplikace marketingu v plastické chirurgii, popsat cílovou skupinu zákazníků a zkoumat, jaké typy marketingových nástrojů jsou v tomto odvětví nejúčinnější.
Klíčová slova: marketing ve zdravotnictví; marketingový mix; plastická chirurgie
Název práce: Marketing aplications in the clinic of plastic surgery in České Budějovice
Autor(ka) práce: Maříková, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Vodička, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to found out what are the specifics of aplication marketing in plastic surgery, describe target group of clients and esamine which are the most widely used marketing tools in plastic surgery.
Klíčová slova: marketing in the health; marketing mix; plastic surgery

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 5. 2010
Datum podání práce: 31. 12. 2010
Datum obhajoby: 12. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26528/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: