Virální marketing

Název práce: Virální marketing
Autor(ka) práce: Tesařová, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Endtová, Simona
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce pojednává o efektivním propagačním nástroji zvaný virální marketing. Hlavním přínosem práce je vymezení pojmu a pramenů vzniku virálního marketingu, provedení analýzy procesů virálního marketingu, definování postupů a pravidel pro vytvoření virální kampaně, a aspekty nutné pro její úspěšné virální šíření. Také je pojednáváno o charakteristikách sociálních médií a jejich dělení podle zaměření a marketingové taktiky. Práce se týká sociální sítě Facebook, vymezení jeho pojmu, počátky vzniku a statistiky uživatelů. Je pojednáváno o použití Facebooku pro marketingové účely s vypozorovanými a praktickými příklady. Hlavním cílem práce je analýza vytvořeného projektu na sociální síti Facebook a potvrzení nebo vyvrácení hypotézy o virálním šíření daného projektu. Závěrem práce jsou analyzovány případné nedostatky virální kampaně a zhodnocené informací z provedené analýzy dat.
Klíčová slova: word of mouth; Facebook; sociální média; VitalViral; Virální marketing
Název práce: Viral marketing
Autor(ka) práce: Tesařová, Lenka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Endtová, Simona
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bachelor's Thesis deals with effective promotional tools called viral marketing. The main contribution of the thesis is the definition and history of viral marketing, making analysis of process of viral marketing, progresses definition and rules for creating a viral campaign. And also aspects are necessary for a successful viral spread. There are analysis of the characteristics of social media which are dividing according to the orientation and marketing tactics. Thesis is especially about social networking called Facebook, about definition of the term, the history and statistics of users. Thesis includes the use of Facebook for marketing purposes with practical examples. The main goal of this Thesis is analysis of the project created on Facebook, and confirm or refute hypotheses about the viral spread of the project. Finally there are any shortcomings analyzed viral campaigns and evaluated information from the analysis of data.
Klíčová slova: Facebook; social media; VitalViral; word of mouth; Viral marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 3. 2010
Datum podání práce: 16. 12. 2010
Datum obhajoby: 12. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25638/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: