Špecifiká priameho predaja

Název práce: Špecifiká priameho predaja
Autor(ka) práce: Greifová, Daniela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
V tejto práci sa zaoberám špecifikami priameho predaja, samoreguláciou tohto odvetvia, základnou predajnou štruktúrou spoločností priameho predaja, ktorou je multi-level marketing. Čašť práce je venovaná i oblasti psychológie zákazníka, pretože poznatky tohto druhu výrazne pomáhajú pri dosahovaní úspechu v priamom predaji. Uplatňovanie jednotlivých osobitostí priameho predaja v praxi predstavujem na príklade spoločnosti Amway. Cieľom práce je poskytnúť ucelený pohľad na odvetvie priameho predaja a analýza existencie možnosti rastu tohto odvetvia v budúcnosti.
Klíčová slova: Amway; Asociace osobního prodeje; multi-level marketing; Etický kódex FEDSA; psychológia zákazníka; priamy predaj
Název práce: Špecifiká priameho predaja
Autor(ka) práce: Greifová, Daniela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
V tejto práci sa zaoberám špecifikami priameho predaja, samoreguláciou tohto odvetvia, základnou predajnou štruktúrou spoločností priameho predaja, ktorou je multi-level marketing. Čašť práce je venovaná i oblasti psychológie zákazníka, pretože poznatky tohto druhu výrazne pomáhajú pri dosahovaní úspechu v priamom predaji. Uplatňovanie jednotlivých osobitostí priameho predaja v praxi predstavujem na príklade spoločnosti Amway. Cieľom práce je poskytnúť ucelený pohľad na odvetvie priameho predaja a analýza existencie možnosti rastu tohto odvetvia v budúcnosti.
Klíčová slova: priamy predaj; Asociace osobního prodeje; Amway; Etický kódex FEDSA; psychológia zákazníka; multi-level marketing
Název práce: Direct selling particularities
Autor(ka) práce: Greifová, Daniela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bachelor thesis is focused on the parcularities of direct selling, self regulation of this industry, multi-level marketing which is the most used sales method in the field of direct selling. The part of the thesis is dedicated to the issue of customer psychology that is very important for achieving success in direct selling. Main goals are to provide readers with the general view of direct selling and analysis of growing possibilities of the industry in the future.
Klíčová slova: Amway; customer psychology; Associaton of personal selling; Code of Ethics FEDSA; multi-level marketing; direct selling

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 12. 2009
Datum podání práce: 30. 4. 2010
Datum obhajoby: 14. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23208/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: