Fundraising v organizacích v kultuře

Název práce: Fundraising v organizacích v kultuře
Autor(ka) práce: Fialová, Karolina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Potluka, Oto
Oponenti práce: Fanta, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se věnuje fundraisingu využívaném v nestátních neziskových organizacích působících v oblasti kultury. Fundraising je aktivní získávání finančních a nefinančních prostředků důležitých pro existenci organizace. V první části této práce je definován neziskový sektor, neziskové kulturní organizace a shrnutí možných dostupných zdrojů k financování kulturních neziskových organizací. Dále se práce zabývá definováním pojmu fundraising a fundraisingovým metodám a principům. Poslední část je zaměřena na průzkum specifik kulturního neziskového sektoru a fundraisingových přístupů v různorodých kulturních organizacích. Do práce je zahrnut i průzkum mezi veřejností, který měl za cíl zjistit vztah lidí k darování specificky na kulturní organizace.
Klíčová slova: Kulturní neziskové organizace; Neziskový sektor; Fundraising
Název práce: Fundraising of non-profit cultural organizations
Autor(ka) práce: Fialová, Karolina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Potluka, Oto
Oponenti práce: Fanta, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis is dedicated to fundraising used in the non-profit organizations, that are engaged in cultural activities. Fundraising is an active recruitment of financial and non financial resources important for the existence of such organizations. First part of this work defines the non-profit sector, respectively non-profit cultural organizations and summarize the potential resources available for their funding. Further on, the thesis deals with the definition of the concept of fundraising and fundraising methods and their principles. The last part focuses on the examination of the specifics of the cultural non-profit sector and on fundraising approaches in diverse cultural organizations. The thesis as well includes survey of the public opinion, which aim to determine the attitude of people to donate to certain cultural organizations.
Klíčová slova: Non-profit sector; Fundraising; Non-profit cultural organizations

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 10. 2009
Datum podání práce: 2. 11. 2010
Datum obhajoby: 13. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22298/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: