Obchodní a kulturní specifika Senegalu

Název práce: Obchodní a kulturní specifika Senegalu
Autor(ka) práce: Vávrová, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Korandová, Jiřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce podává všestranné informace o Senegalu s ohledem na obchodní vztahy mezi touto zemí a Českou republikou. V první kapitole jsou rozpracovány základní údaje o teritoriu, včetně historie Senegalu a podrobné charakteristiky místního obyvatelstva. Druhá kapitola pojednává o současné politické a ekonomické situaci v zemi a zahrnuje rovněž zahraničně-politickou orientaci Senegalu. Třetí kapitola se věnuje postavení země na poli mezinárodního obchodu, dále se konkrétně zaměřuje na vztahy mezi Senegalem a Českou republikou, včetně uvedení konkrétních zkušeností českých firem obchodujících se Senegalem. Poslední, čtvrtá kapitola je přehledem o senegalské společnosti a kultuře, s důrazem na kulturní aspekty obchodního jednání s touto zemí.
Klíčová slova: Kultura Senegalu; Senegal; Obchod Senegalu
Název práce: Business and Cultural Specialities of Senegal
Autor(ka) práce: Vávrová, Kateřina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Korandová, Jiřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis provides complex information about Senegal with regard to its relations with the Czech Republic. The first chapter presents basic information about the territory, such as geography, demography and history of Senegal and detailed characterisctics of local population. The second chapter discusses the current political and economic situation in the country as well as its foreign-policy orienation. The third chapter describes the position of Senegal in international trade and focuses on its relations with the Czech Republic. The last chapter is an overview of Senegalese society and culture, with an emphasis on cultural aspects of business negotiation in the country.
Klíčová slova: Senegal; Culture of Senegal; Business in Senegal

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 10. 2010
Datum podání práce: 15. 12. 2010
Datum obhajoby: 11. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28033/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: