Budování značky Oriflame na českém trhu

Název práce: Budování značky Oriflame na českém trhu
Autor(ka) práce: Piekarzová, Karolína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Votavová, Milena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je nastínit budování značky firmy Oriflame na českém trhu. Práce má tedy čtenáře s firmou seznámit, přiblížit její působení v České republice a zaměřit se na plnění její marketingového strategie. K tomu pomůže rozebrání marketingového mixu a vytvoření SWOT analýzy. Z toho se také vyvodí výsledky, zda cíl společnosti pro český trh je reálný a zda je úspěšně naplňován.
Klíčová slova: Marketingový mix; Budování značky; Oriflame
Název práce: Brand building of firm Oriflame on the Czech market
Autor(ka) práce: Piekarzová, Karolína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Votavová, Milena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor work is to outline the Oriflame brand building on the Czech market. The work should familiar the reader with the company, to bring its operations in the Czech Republic, focusing on the implementation of its marketing strategy. The marketing mix and a SWOT analysis will help to this. It will also draw results, whether the target company for the Czech market is real and successfully fulfilled.
Klíčová slova: Brand building; Marketing strategy; Oriflame

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 9. 2010
Datum podání práce: 15. 12. 2010
Datum obhajoby: 11. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28014/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: