Pozice firmy Škoda Auto na indickém trhu

Název práce: Pozice firmy Škoda Auto na indickém trhu
Autor(ka) práce: Knížková, Šárka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Fišera, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce popisuje postavení firmy Škoda Auto na indickém trhu. K závěrům této práce byla použita SWOT analýza a srovnání prodejů vozidel s konkurenčními modely. Pozornost je věnována také automobilovému průmyslu v Indii. Součástí práce je i popis základních faktů o Indii, kulturních rozdílů a srovnání Indie s Českou republikou dle dimenzí definovaných nizozemským sociologem Geertem Hofstede.
Klíčová slova: automobilový průmysl; SWOT analýza; kultura; Škoda Auto; Indie
Název práce: Position of Skoda Auto company on the Indian market
Autor(ka) práce: Knížková, Šárka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Fišera, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor's paper describes the position of Skoda Auto company on the Indian market. SWOT analysis and car sales comparison were used for the conclusions of this work. I also paid attention to India's automobile industry. Basic facts about India are also a part of this work as well as cultural differences and comparison of India and the Czech Republic according to dimensions defined by the Dutch sociologist Geert Hofstede.
Klíčová slova: India; automotive industry; SWOT analysis; Skoda Auto; culture

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 9. 2010
Datum podání práce: 15. 12. 2010
Datum obhajoby: 11. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27517/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: